petek, 17. februar 2012

Sem torboholičarka

Priznam, sem huda torboholičarka. Sicer zaradi različnih dejavnikov (beri: no money, no funny) nimam velike zbirke, sem tudi izreeeedno izbirčna. Vsem, ki zdržijo z menoj "torbični-shopping" bi dala nobelovo nagrado za potrpljenje in ga peljala na 10ko čevapov v Valterja. Pri meni namreč vedno deluje 2. nakupovalni murpyjev zakon (1. je, da če mi je nekaj všeč, sigurno nimajo moje številke) in sicer, da nikoli ne najdem tistega, kar iščem, najdem pa 132098872 drugih reči. Potem ko ne najdem tiste "the one (for one month)" torbice, grem nazaj v ostale trgovine in kupim nekaj od tistih n-tih stvari od prej. Res sem zahtevna do torbic, seznam kriterijev je vse daljši. Naj pa pritrdim, da so višina budgeta in število kriterijev v obratnem sorazmerju. Torej z višanjem budgeta se zmanjšuje število kriterijev za nakup. Nakupila bi namreč vse, vsako za nekaj.

No, če že pišem o torbicah, naj izpostavim nekaj lepotičk za prihajajočo SS12 sezono, ki so žal dokaj nedosegljive zaradi trimestne ali celo štirimestne cene, že samo pogled na njih pa popelje v višave oziroma bolj na ulico katere izmed metropol. 

MARC BY MARC JACOBS 'Bob's Memphis Trip'

Marc by Marc Jacobs
 Na voljo je še v črni, barvi fuksije (Fuchsia Multi) in polnočni vijolični (Midnight Purple Multi) in sicer v dveh velikostih, obe pa se lahko nosita čez ramo ali preprosto v roki. Meni tale kombinacija zelene in kraljevsko vijolične izpade prav simatično.

Pa še pripadajoča denarnica. Naj bo vse v stilu.
Marc by Marc Jacobs


Na polyvore.com sem našla tale lušten styling. Malo je moja simpatija namenjena tudi gospodu Gerardu, ampak se mi zdi igra z dvema barvama prav zanimiva, vključno z makeupom. Če bi me v temle Gerard moj najdražji peljal na eno večerjo se pa tudi ne bi pritoževala, kajne?

#7 Hosting SNL

#7 Hosting SNL by somatramoroi



LE BOY CHANEL

Pri torbicah se mimo Chanela preprosto ne da. Kolekcija nosi ime po Boyu Capelu s katerim je imela Coco zvezo (tudi med njegovim zakonom) vse do njegove smrti leta 1919, ko je umrl v prometni nesreči. Njuno zvezo lahko opazujemo tudi v filmu Coco avant Chanel (Coco pred Chanelom), kjer jo igra vedno simpatična Audrey Tautou aka Amelié. V filmu izvemo tudi od kod ime Coco. No, pa nazaj k torbici. Celotna kolekcija mi je tako všeč, da bi težko izbrala tisto, ki bi jo imela. Imela bi vse, v vseh barvah in velikostih. Oh, če pa že moram pa bi črno in rdečo (v vseh velikostih), z belimi torbicami sem zaključila na maturantskem plesu. Ne, res. Zato poročne torbice sploh nisem imela.
Chanel     

Celotna kolekcija.
Chanel

Kaj se nosi k Chanelovi torbici? Chanel seveda. Tole je styling z modne piste, ki se mi zdi zelo simpatičen in zelo Coco. Moderna izvedba tvida v krajši verziji, hlače in udobni čevlji za veeeeeliko peš-kilometrov.

Chanel
  
Ah, gremo na sonce. S čisto običajno, skromno torbico. V mislih pa s temi lepotičkami.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar